Subject: Teehoiuväliste tööde tegemise taotlus
From: "Mart Gaskov" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 12:03:23 +0200

Tere

Saadan taotluse teehoiuväliste tööde tegemiseks maanteel nr 2 km 7,2 -
20,0; nr 3544; nr 11332 ja 11114 km 7,2 - 9,1 ajavahemikus 17.03 –
30.05.2025.

Taotlus on lisatud manusesse.

Kena päeva jätku

Mart Gaškov

Ehitusgeoloog

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

+372 53 787 314

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.